miercuri, 2 noiembrie 2011

Ochii albastri!

Vad in ochii tai iubire .. incerc sa vad in spatele lor , sa vad departe de aparente ceea ce simti , sa ma regasesc in ei si sa-mi vad chipul in ei <3 
Ochii ti albastrii , limpezi si curati imi psun ca ma iubesti , imi arata dragostea :x Se vede prin scipirea pe care o au , aceea sclipire speciala si perfecta , aceea sclipire care numai in ochii tai o vad . Acei ochii care nu mi pot scoate niciodata in minte, raman tipariti in mintea mea , acei ochii albastri sclipitori care ma iubesc :x Ma uit in ochii tai si vad iubire , speranta sa cred in ei . :x Ochii aceia puri , fara pic de defect , fara urma de tristete , acei ochii superbi care se gandesc la mine . :x 
Ochii care plang dupa mine cand iti este dor , acei ochii care nuami la mine se gandesc si care nuami pe mine vor sa ma priveasca . <3 Ochii speciali care si-au facut un loc in inima mea . :x Ma gandesc cu drag la ei si la privirea aceea eterna care o au , o privire data de niste ochii albastrii te poate cuceri intr-o secunda , poti cadea in palsa lor , eu am facut-o , am fost cucerita de niste ochii albastru-deschis , am cazut usor in palsa lor , mi-a fost aruncata o singura privire si mi-a fost indeajuns ... nici acum nu pot uita aceea privire indragostita , aceea privir direscta , care nu isi mai lua gandul de la mine . Aceea privire m-a facut sa ma reindragostesc , m-a facut din nou sa iubesc si sa fiu iubita , ador aceea privire , va ramane mereu imprimata in inima si in gandul meu. <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu