marți, 22 noiembrie 2011

Capitolul 5

Inceputuri noi,incepturi fericite!



Primele raze ale soarelui intrara pe fereastra atingandumi fata mea cea somnoroasa.Mi-am deschis ochii cu greu si ma ridic in capul oaselor.Ma uit pe fereastra.Soarele voios se ridica in varful cerului si trezind toate fiintele.Am cascat pana nu mai puteam si ma-m dus jos.Eram inca in pijamale si cu papucii mei cu iepurasi si ma indrept spre bucatarie.Din incpere aud rasete si chicoteli,Era un moment frumos pentru cei de acolo,asa ca aveam de gand sa il stic.Cand sa intru in camera se auzi soneria.Am rasuflat nemultumita si ma indrept spre usa.Am deschis si la usa era o fata bruneta cu perce in buza si in nas iar pe piept avea un tatuaj.Im aduceam amnte despre cele spuse despre sora lui mai ales aspectul ei.Era ea,era Marya.Mi se taie rasuflarea pentru o perioada.Se uita ciudat la mine apoi ma intreba:Unde e Nathalie?
Am inghitit in sec apoi ma-m indreptat spre bucatarie cu ochii nemiscati.I-am spus lu Nathalie ca o cauta cineva iar ea a plecat.M-am asezat la locul meu inca surpinsa si am inceput sa mananc in liniste.Acum ma gandeam la atatea.Pe fundal am auzit incet:
 -Vreau sa vo prezint pe Marya,e una din cele mai bune prietene ale mele si as dori sa poata sa raman sa manance cu noi!a zis Nathalie dulce.
 -Desigur!spuse tata.
Ma trezisem instant.Aveam de gand sa tip dar mai bine nu,mai bine spargeam ceva,nu e bine.Am plecat suparat si imbufnata.Se auzi iar soneria,si iar ma duc sa deschid cu privirea in pamant aud o voce uava si familiara,o voce de care nu puteam sa ma desprind asa usor,chiar ma bucuram ca eu am deschis eu usa.Era mama.Cea mai dulce fiinta din lume cineva de care nu vrei sa te desparti,Imi aparura lacrimi in ochi in care in fiecare lacrima era fiecare moment frumos cu ea.

2 comentarii: